Communicatie is in de laatste jaren sterk veranderd: van analoog naar digitaal. Van eenrichtingscommunicatie op gezette tijden, naar multi channel communicatie op het tijdstip dat het uw klant uitkomt.

Iedere klant heeft een andere communicatie behoefte. Bijvoorbeeld persoonlijk contact, per e-mail, via de online helpdesk of via social media. Onze call center divisie biedt u flexibele, professionele en snelle oplossingen gericht op uw dienstverlening. Of het hierbij nu gaat om het opzetten van een nieuwe 24/7 afdeling of ter uitbreiding van uw bestaande helpdesk. Wij denken met u mee en bieden u een passende oplossing op de tijden dat u deze nodig heeft.

 

Het visitekaartje van uw bedrijf

Klantenservice en klachtenmanagement via telefoon, e-mail of webcare. Welke vorm van communicatie uw B2B of B2C klanten ook kiezen, met behulp van onze professionele medewerkers worden zij zo snel en vakkundig mogelijk geholpen. Met natuurlijk een tevreden klant als streven.

Een aantal van onze specialisten zijn:

  • Klantenservice medewerkers inbound
  • Klantenservice medewerkers outbound
  • Sales medewerkers
  • Teamleiders
  • Supervisors
  • Helpdeskmedewerkers

Wil u verblijvend meer informatie ontvangen? Neem contact met ons op.